Generalforsamlingen hørte mulighederne for tilstedeværelse på de sociale medier

STØVRING: Støvring Handel & Erhverv fik på årets generalforsamling input til digital markedsføring.

Alligevel var alle deltagere enige om, at ”service i særklasse når du handler lokalt” fortsat skal være foreningens kendetegn.

Mange af foreningens medlemmer var mødt op i Spar Nord Bank for at være med til årets generalforsamling.

Efter en tapas anretning fortalte Mette Degn om mulighederne for tilstedeværelse på de sociale medier.

Hun arbejder til daglig som Content Marketing Manager ved KONXION i Aalborg, og der var ros til deltagerne i generalforsamlingen for den indsats, de allerede gør på omkring digital markedsføring, blandt andet på Facebook.

Formand for Støvring Handel & Erhverv Lisa Kjær aflagde beretning om aktiviteterne i 2018.

Et år hvor der både blev holdt fast i de traditionelle aktiviteter og afholdt det nye store modeshow, hvilket blev en stor succes.

I 2019 fastholdes aktivitetsniveauet, herunder også et stort modeshow primo oktober.

Økonomien i Støvring Handel & Erhverv løber lige rundt, og den største udgift i budgettet er Støvrings julebelysning, som blev udvidet i 2018.

Foreningen bruger hvert år i omegnen af 200.000 kr. til afholdelse af aktiviteter for de handlende, og byfesten støttes med 25.000 kr. hvert år.

Der var valg til 2 bestyrelsesposter og 2 suppleanter. Nyvalgt blev Inge-Lene Ebdrup, Nybolig og Michael Løgtholt, Løgtholt Foto, som nu sidder i bestyrelsen sammen med Lisa Kjær, Spar Nord Bank, Uffe Guldborg, Wagner og Pia Damgaard, Kop & Kande.

Som suppleanter blev valgt Nanna Egsdal Pedersen, Matas og Christina Juul Sandvei, Profil Optik.

Generalforsamlingen blev afsluttet med ønsket om at se endnu flere af de lokale kunder i byens mange butikker.

Del på Facebook Del på Twitter Del på mail
Henter...