Vi elsker NT

0
NT scorer mega højt i landsmåling - og det er X-busserne, der trækker godt op ad.
Hos Nordjyllands Trafikselskab er man glade – næsten lige så glade som kunderne.

I selskabets egen årsrapport for kundetilfredsheden og i Passagerpulsens årsrapport for tilfredshed med rejsekort markerer nordjyderne sig som mere end almindeligt tilfredse med den kollektive trafik.

I NTs egen kundetilfredshedsanalyse er der sket en markant stigning fra 2015 til 2016.

Passageroplevelsen måles ud fra en såkaldt Net Promoter Score, og den er steget fra 33 i 2015 til 42 sidste år.

– Det er en uhørt høj score for branchen, og vi er stolte af resultatet. Ikke uventet er det vores flagskibe X busserne, der har den højeste score på hele 65, men sammenlignet med branchen, hvor en score på 20 anses som god, så er kunderne også rigtig godt tilfredse med vores by- og metrobusser og regionalbusser, siger Mette Henriksen, chef for kunder og salg hos Nordjyllands Trafikselskab.

Del

Lukket for kommentarer

Denne webside benytter Cookies til at forbedre din oplevelse. Ved at bruge websiden accepterer du dette! Læs mere om dette

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close